S4S ZDRAVI KUTAK: Tjestenina s brokulom – zdravi obrok gotov u manje od 15 minuta

zdravi kutak s4s

Uz makronutrijente, brokula je iznimno vrijedan izvor vitamina i minerala – vitamina C, provitamina A, vitamina B6, pantotenske kiseline, riboflavina, kalcija, magnezija, željeza, fosfora i kalija.

Iako je sirova najzdravija i najjednostavnija, postoji i trik s kuhanjem. 40 minuta prije kuhanja brokule nasjeckajte je i stavite je kuhati tek nakon što to vrijeme prođe.Takva sadržava sve svoje nutrijente i pruža vam najbolje od sebe. Kada ju pažljivo skuhate i dodate joj tjesteninu te malo tajnih sastojaka, dobit ćete brzinski obrok koji pršti zdravljem!

Potrebni sastojci:

Zdrava tjestenina

1 glavica brokule

2 češnja češnjaka

2 žlice bučinog ulja

Himalajska sol

Papar

1 žlica mljevenih suncokretovih sjemenki

Priprema: Prvo skuhajte tjesteninu, a potom nasjeckajte češnjak. Brokulu iskidajte na male cvjetiće i stavite kuhati u slanu vodu i ubacite i češnjak. Nakon 10-ak minuta procijedite brokulu i tjesteninu, sve pomiješajte, ulijte ulje i pospite začinima i sjemenkama.

Izvrstan okus dobiti ćete i ako izrežete mozzarellu na kockice pa ubacite u gotovo jelo ili pak naribate grana padano.